Lilypie 1st Birthday Ticker

4 Ekim 2007 Perşembe

Emir'e 5 Kala...Artik bizim de blogumuz var :0)



04.10.2007 sabah saat 06.00 kalktim ve 11.00 'da hastanede olacak sekilde hazirlanmaya basladik gerçi ben sabaha kadar uyumadim çünkü 9 ay'dir karnimda tasidigim oðlum Emir dünyaya gözlerini acacakti. Hem cok mutluydum hemde cok korkuyordum. Ama bu korkulu anlarimda beni hiç yanliz birakmayan canim askim'a beni hiç yanliz birakmayan özellikle geceleri beni teselli eden bir tanecik askima seni cok seviyorum, iyiki hayatimdasn iyi ki varsin.....
Beni doguran canim annem , bana ne emeklerin ne fedakarliklarin oldu ve de oluyorda... hiç bitmeyecek sekilde de devam ediyor. Senin hakkini hiç bir zaman ödeyemeyeceðim. Beni hamileligim boyunca ellerinle besledin , her zaman sevgini,sabrini hic eksik etmedin su an bile etmiyorsun. Senin yerini hic kimse dolduramaz ,annem suan bile bunlari yazarken gözlerim doluyor annecigim....Seni cok seviyorum...

1 yorum:

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

Sevgili Nur,
Blogun simdiden hayirli,ugurlu olsun,umarim hersey hosuna gitmistir,sira guzel bebek Emir'in annesinde,bundan sonra siki takipciniz olarak sana kolay gelsin.
Blog dunyamiza HOSGELDINIZ...
Duygu-Efe